2013. február 4., hétfő

Az első munkanap

A cím tudom, nem túl frappáns, de magáért beszél. Múlt héten ugyan már voltam bent pár órát az irodában, de az első teljes napom ma volt. Már alapból a sok új élmény lefárasztott volna, de adtak feladatokat is nehogy unatkozzak. Ahogy a szép magyar mondás tartja ezek itt nem szarral gurigáznak. 
Reggel egy A4es lap várt az asztalomon, hogy mik a teendőim első nap: papírmunka, naptár készítés alapjai, biztonsági rendszer hozzáférés és kirendeltek mellém egy "mérnök havert". Rögtön utána kezdődött a heti meeting, ahol egyből beosztottak egy új projektbe. Rajtam kívűl hárman vannak még. Ez egy raktár bővítés, de sajnos többet nem árulhatok el, mert üzleti titok :) Kaptam még 1-2 könyvet áttanulmányozásra, aztán ebéd után jött a második meeting is, ahol belevágtunk a közepébe rendesen.

Minden  nagyon durva jól ki van találva. Még szoknom kell majd ezt a magasfokú szervezettséget. Többek közt megtanították, hogyan tudok majd leküldeni a földszintre feladatot a rajzolóknak. Nem mintha eddig bármi is lenne. A legviccesebb az volt, mikor hirtelen nagy sűrgés-forgás támadt a szomszéd asztalnál és kiderült, hogy ingyen süti osztás van. Kör emailben tudatta az irodavezető, hogy siessünk, mert van még 10 csokis keksz, így ösztönözve mindenkit arra, hogy rendszeresen olvassa a céges emaileket. A héten még vár rám 1-2 meeting biztos, plusz lesz építési helyszín látogatás. 2-3 hét múlva jönnek az új irodabútorok, azt hiszem addig nem is nagyon fogják berendezni/felszerelni az "irodámat".
A légkör nagyon laza és vidám. Déltől egyig van ebédszünet mindenkinek, amikor egy kisebb csapat minden nap kártyázik ebben a szünetben. A vesztes megkapja a "piros wc díjat", amit ki kell raknia az asztalára a másnapi játszmáig.
A főnök ma megmutatta az autóját, ami egy Nissan Leaf. Érdemes kicsit utánanézni a neten, milyen autó is ez ( http://www.autonavigator.hu/teszt/nissan_leaf_teszt-9338 ). Kicsit meglepődtem, mert nem erre számítottam. Eldicsekedett vele, hogy napi 70 centből tankolja meg és, hogy milyen szuper mert a pick up-jával ugyanaz $12 lenne. Lelövöm a poént: ez egy teljesen elektromos középkategóriás autó. Érdekes azért, hogy akár Mercit vagy BMW-t is vehetett volna mégsem azt vett (persze ez csak egy kivétel, az amerikaiak 80%-a még mindig víkendház méretű V8-as batárokkal jár).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése