2013. július 21., vasárnap

Red Pine Lake kirándulás

Az előző heti első hosszú utunkat kipihenve újabb kirándulásba vágtuk a fejszénket. Ezúttal megint a kirándulós csoporttal mentünk. Csak egy nappal korábban vált véglegessé, hogy mehetünk, mert a Little Cottonwood Canyon-ban van egy hülye szabály, miszerint max 10 fős csoportok kirándulhatnak csak együtt. Ez azért butaság, mert ha jön a vadőr és látja a 12 fős csoportot, akkor ha azt mondjuk 2 embert nem ismerünk azzal el is van intézve a dolog :) De végül a várólistáról felkerültünk a résztvevők közé.

Ez az a hegy, ahova jártam síelni télen. Egy óriási előnye van ennek a helynek, az hogy annyival magasabb, mint a völgy, hogy kb 10 fokkal kevesebb a hőmérséklet fent. Sokan szó szerint ide menekülnek a hő elől. Maga a kirándulás nem volt, olyan nagyon nehéz, csak sokat kellett fölfele menni, de abszolút megérte. Fent a tó mellett megettük a többiekkel a laktató szendvicsünket, és folytattuk tovább az utat egy felsőbb tóhoz. Itt már komoly mászás volt, az óriási sziklákon, amiket a gleccser hordott össze. Nagyon lassan lehetett csak haladni.
Miután visszaértünk a parkolóhoz, még felgurultunk Alta-ra, ahol körbenéztünk csak és láttunk amish féléket :)

Szövegből azt hiszem ennyi elég is lesz, a képek sokkal érdekesebbek ennél: