2013. június 1., szombat

4444km: Los Angeles

Másnap reggel korán indultunk, hogy mert hosszú út várt ránt. A part mentén Big Sur-on keresztül mentünk le LA-be. Majdnem végig láttuk az óceánt, ahogy a part menti sziklákon vezetett a kanyargós. Bántam is egy kicsit, hogy most nem a Volvo-val vagyunk itt, bár a többiek szerintem örültek neki, hogy a kisbusz hajónkkal mentünk. Szebbnél szebb helyeken jártunk, folyamatosan változott a táj, ahogy egyre délebbre mentünk. Útközben többször megálltunk körbe fotózni, kajálni vagy közelebbről megnézni az elefánt fókákat - akik nagyon érdekesek de irtózatosan büdösek.








Tényleg hosszú volt az út, de nagyon szép. Mire beértünk Santa Barbaraba addigra átadtam a vezetést másnak, mert már elég volt. Késő este érkeztünk meg a motelünkbe. Következő reggel megettük a kis regelinket, amit a boltba vettünk és a reggeli dugóval együtt Malibu felé vettük az irányt. Maliburól azt kell tudni, hogy a gazdagok és híresek itt vesznek tenngerparti házakat. Láttunk is 1-2 kisebbet útközben, de igazán nagyokat nem láttuk a kerítéstől. Végre elértük a Santa Monica strandot, de fürödni nem fürödtünk, mert egyesek nem hoztak fürdőruhát. Szerencsére már voltam itt úgyhogy nem maradtam le róla. Átvezettünk a Rodeo Drive-ra meg a Beverly Hills Parkba. Ezután a Walk of Fame következett, ahol a hirességek csillagai vannak a földön. Itt rengeteg ember volt és mintha a meleg is beszorult volna a sok beton közé. Ahogy felmentünk a Griffith Obszervatóriumhoz egyre kellemesebb idő lett. Sajnos hétfőn zárva vannak, így csak kívülről tudtuk megcsodáni, meg persze a kilátást és a Hollywood feliratot. Innen az új szállásunkhoz mentünk, majd utána a moziba, ahol megnéztük A nagy Gatsby-t. Hát mi ne mondjak, rég nem láttam ilyen giccses és semmit mondó filmet. 2,5 óra tömény videóklip szemfájdítóan élénk képekkel, miközben arról szól, hogy ki kibe szerelmes vagy talán mégse. Végén már nagyon próbáltam elaludni, de sajnos nem sikerült. Igazából csak magamat okolhatom, mert én hozakodtam elő a mozi ötletével. 








 Kedd reggel LA belvárosát néztük meg, ahol különösen a Walt Disney Concert Hall tetszett (nevét arról kapta, hogy Walt Disney özvegye 50 millió dollárt adományozott a megépítésére). Itt rengeteg időt eltöltöttem, mivel nincs 2 egyforma felülete az épületnek. Innen egyenesen Las Vegas felé vettük az irányt, de ez már egy másik történet...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése