2013. június 17., hétfő

"Kanyonok nagy ásó nap"

A cím tükörfordítás útján keletkezett (eredeti: Canyons Big Dig Day), azért hangzik ilyen bugyután. A történet a következő: a szomszédos Park City-ben (2002-ben igazából ott volt a téli olimpia) 3 síterep van. Ezek közül a legnagyobb a Canyons, ami évek óta benne van az USA top10 síterepei között. Amikor a télnek vége, akkor a sífelvonók tovább üzemelnek és a bicikliseket szállítják fel-le. Még mielőtt megnyitnák a parkot minden évben kicsit rendbe rakják a pályákat. Idén azt találták ki, hogy az önkéntesek ingyen napi jegyet kapnak cserébe. Erről szólt ez a nap!









Ezen felbuzdulva elhatároztam, hogy én is megyek. Egy másik sráccal mentem, aki 4 hete költözött ide Dallasból. Kicsit tartottam tőle, hogy most mi lesz, de egyrészt ott fent sokkal hűvösebb volt, mint lent nálunk a völgyben, másrészt későn értünk oda, így nem jutott nekünk szerszám - mivelhogy közel 100 önkéntes volt. Adtak inni, sportszeletet és útba igazítottak minket. Lényegében az volt a feledatunk, hogy miközben kirándulunk félre dobjuk az öklömnyi vagy annál nagyobb köveket az útról, úgy hogy közben nem találjuk el a másikat. Mivel szimpatikus volt a társaság, így ez sem jelentett gondot. Összeségében jó kis nap volt, rég kerestem ilyen könnyen $30-t :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése